Jump to content
Bellazon

General Discussion


Clauds
 Share

Recommended Posts

Okay, it's growing on me more and more. It is the most beautiful FB in history? No. Is it the worst? Lily disagree. Did she deserved more? Hell yeah. But I'm happy for her, she looks stunning, it's her personal style in my opinion so I like it. I think it will be shiny as fuck on the runway and with or without good wings, she is going to sell that bralette more than anyone. 

Link to comment
Share on other sites

Congrats Elsa!! 

I like the Bralette (lol) because it's very 90s, very Elsa.

My thought for VS: Sustainability in fashion is nice but let's not do it on the freaking FB and stop the "diamonds produced in laboratory are 100% legit" bullshit.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Chessie said:

Okay, it's growing on me more and more. It is the most beautiful FB in history? No. Is it the worst? Lily disagree. Did she deserved more? Hell yeah. But I'm happy for her, she looks stunning, it's her personal style in my opinion so I like it. I think it will be shiny as fuck on the runway and with or without good wings, she is going to sell that bralette more than anyone. 

THIS! Let's just be happy for Elsa and that's it.

 

Link to comment
Share on other sites

My first Victoria's Secret Fashion Show was 2012 tbh and i think that was her first and i'm glad i was able to witness her VS career unfold. Opened the show in 2016 to having the SO in 2017 and now chosen to wear the 2018 FB bra. I'm so happy for Elsa. the bra goes well with her beautiful blue eyes. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, DonSimon said:

My first Victoria's Secret Fashion Show was 2012 tbh and i think that was her first and i'm glad i was able to witness her VS career unfold. Opened the show in 2016 to having the SO in 2017 and now chosen to wear the 2018 FB bra. I'm so happy for Elsa. the bra goes well with her beautiful blue eyes. 

Her first show was in 2011, My first VS show was in 2010, so when she started in pink in 2011 I fell in love with her, Its amazing to see how far she has come from there to now.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Prettyphile said:

Nope, last year was perfection and it was almost universally praised because of said perfection. What we expected was something at least half as good as this one, what we got was a literal beddazled bralette... a meme everyone has been shit talking for the last two years.

With enough styling, I'm sure Elsa's could look lovely, but it shouldn't need extras to make it stand out. Lais' is amazing on its own. Elsa's need a lot of work.

 

image.png

 

+1000

Lais’ FB was perfection!

This year is a let down compared to last but I must say Elsa looks incredible in the released photos!! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...