Jump to content
Bellazon

Mathias Lauridsen
Thumbnail


persuazn
 Share

Recommended Posts

I hate to get off-topic, but real quick... xD

Belgianhare, who's that in your avatar?

And:

oh yeah, i think that there should be a shoot of all our faves in military coats..all together hanging out,now THAT would be awesome!

I don't know, that may be too much hotness for the world to handle *_*

Link to comment
Share on other sites

Welcome ankadue and ceciliasyta!

:hug: :hug:

.... and all the rest I didn't notice. :D

Thanks a lot Munichmarty for those pics. :shifty:

Well, here is one video of Mathias speaking English. (But I personally prefer when he speaks Danish) :drool: :drool:

But this video is actually one of my favourites:

First time at 1:42. :heart:

//: I doesn't work? Umm... well. Search "Belstaff FW07 backstage" It should be the first one. :)

Link to comment
Share on other sites

Welcome ankadue and ceciliasyta!

:hug: :hug:

.... and all the rest I didn't notice. :D

Thanks a lot Munichmarty for those pics. :shifty:

Well, here is one video of Mathias speaking English. (But I personally prefer when he speaks Danish) :drool: :drool:

But this video is actually one of my favourites:

First time at 1:42. :heart:

//: I doesn't work? Umm... well. Search "Belstaff FW07 backstage" I should be the first one. :)

OH THANK YOU SO MUCH Cuchulain!

That's very kind.

I just watched it & he is more attractive than I remember.

I shall DEFINITELY keep my eye out for him.

Does he have an American accent when he speaks English?

I can't place it - maybe it's danish, I've never heard English in a Danish accent before.....

He speaks very well.

Even better than some English speakers.

Link to comment
Share on other sites

No problem. :) :heart:

Does he have an American accent when he speaks English?

I can't place it - maybe it's danish, I've never heard English in a Danish accent before.....

Well, I think it's more close to British accent than American. But I got to admit that some of his words are pronounced like American accent. But I'm not sure. Maybe it's Danish accent. :laugh: :laugh:

He speaks very well.

Even better than some English speakers.

So true. And much better than me! There's an astrological difference between! :D

Link to comment
Share on other sites

No problem. :) :heart:
Does he have an American accent when he speaks English?

I can't place it - maybe it's danish, I've never heard English in a Danish accent before.....

Well, I think it's more close to British accent than American. But I got to admit that some of his words are pronounced like American accent. But I'm not sure. Maybe it's Danish accent. :laugh: :laugh:

He speaks very well.

Even better than some English speakers.

So true. And much better than me! There's an astrological difference between! :D

HAHA you're great!

Link to comment
Share on other sites

No problem. :) :heart:

Well, I think it's more close to British accent than American. But I got to admit that some of his words are pronounced like American accent. But I'm not sure. Maybe it's Danish accent. :laugh: :laugh:

Just to point it out, there isn't such a thing as a "british accent"! LOL, don't worry, it's a very common mistake to make, what you meant was probably his southern english accent :D

Woohoo, and in my opinion, THAT ACCENT IS THE BEST (lol, because I have it).

Link to comment
Share on other sites

Just to point it out, there isn't such a thing as a "british accent"! LOL, don't worry, it's a very common mistake to make, what you meant was probably his southern english accent :D

Woohoo, and in my opinion, THAT ACCENT IS THE BEST (lol, because I have it).

Really? :blink: Well.... erm, nice to hear! :laugh: :laugh: It's just because my sister always admires how she speaks so perfect British English or something. :D And actually, even in my English book (at school) has exercises, how to differentiate American and British accents. :laugh:

Umm... Anyway! Thanks for correction. Now I can boast to my sister that there's no such thing as "British accent". And I can sooooo imagine myself insolently telling that it's Southern English accent. :evil: :evil:

Pictures? :flower:

:rofl:

Link to comment
Share on other sites

Just to point it out, there isn't such a thing as a "british accent"! LOL, don't worry, it's a very common mistake to make, what you meant was probably his southern english accent :D

Woohoo, and in my opinion, THAT ACCENT IS THE BEST (lol, because I have it).

Really? :blink: Well.... erm, nice to hear! :laugh: :laugh: It's just because my sister always admires how she speaks so perfect British English or something. :D And actually, even in my English book (at school) has exercises, how to differentiate American and British accents. :laugh:

Umm... Anyway! Thanks for correction. Now I can boast to my sister that there's no such thing as "British accent". And I can sooooo imagine myself insolently telling that it's Southern English accent. :evil: :evil:

Pictures? :flower:

:rofl:

well...there's no "british accent"? but there's american accent?

ha...i used to think these are "2 mian accents" in english.

thanks for the correction too... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...