Jump to content

The Joker

Members
  • Content Count

    6,085
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by The Joker

  1. Hey ! :waves:

  2. MADE FUN OF ME ??!!! NEVAH !!! :persuazn:

  3. Dude !!! My cockroach KING :D :D :D Hes back !!! HAHAHAAA

  4. HEY I saw your comment on Ed's profile. "LESBIAN JOKES" ??!!! Grrrr....

  5. *cricket, cricket*

  6. :rofl: OMG i didnt see the "-" before the "5" :rofl:

  7. Yup, my bf called me and said i forgot it in his car then he brought it to me YAAAYYY :dance: I almost went to Staple and buy another one :ninja:

  8. :rofl: sweetheart, Its a quote from the devil wears prada...

  9. HAHA Thanks. You have great figure too, and a pretty face ;) . Wait.... your on kill list.... *chases*

  10. Your afraid your gonna give Paris your STDs ?? HAHAHHA..... :ROFL:

  11. Im not a member there yet so i cant invite anyone. (is that what you mean though??) . I used to be a member of FMT but not anymore. After the site crashed down, my information, posts were all deleted. And you can obviously see its so damn boring now so i dont wanna register again... :| :| , i might someday though... :P

  12. Only a cute little cat can solve my hammy problem nicely and quietly... R.I.P + !!!!!

  13. OMG !!!!!!!!!! OHSOGLAM.......... I'LL EAT HER>.....GRRR......

  14. Look !!! I m running... iam jumping... can you do it ??

    EEE !!

    :evil laugh:

  15. TOO LATE, TOO LATE.................................................................... HOW - DARE - YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&

  16. I have a feeling your from Ale's forum as well. Whats your user name there ??

  17. HAHAHA...look whos in your guest list ... :rofl:

  18. Err...no, theyr just bitchy .

  19. Well, merry christmas. :blah: . And you'd better not be doing what it is obviously supposed to be.

  20. THE EAST COAST HAH !!!!!! MWAHAHHAA..........

  21. first comment. be happy about it.

  22. You have to get in line, baby !!! :D

  23. *writes your name on my arm by my blood*

  24. HAHAHA...so your alive... LOL

×
×
  • Create New...
Do Not Sell My Personal Information