November 10, 200717 yr you should do that http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DN a link with some info and pix
November 10, 200717 yr why in EVERY interview with a model, the same question's are asked?i mean, come up with some question that are 'out-there' and unique
November 10, 200717 yr can someone please translate this to me, i would really want to know what it said, i would really appreciate it.za 8 jul 2006 Doutzen Kroes Nederlands grootste model ooitMADE IN FRYSLAMSTERDAM - Doutzen Kroes (21) sleepte onlangs de onder modellen felbegeerde, prestigieuze campagne voor cosmeticagigant L?Or顬 in de wacht. Daarmee werd ze in een klap het grootste model dat Nederland ooit heeft voortgebracht. Ze leidt het leven waar jonge modellen van dromen. Ze is ook het gezicht van Valentino en dat van de geur Eternity van Calvin Klein. Als ze niet onderweg is, loopt ze modeshows, is ze bijna elke dag geboekt voor editorials voor toonaangevende bladen als Vogue en schuimt ze de belangrijke feestjes af. PARIJS - De Friese beauty is een wereldster. Maandenlang probeerden we een afspraak met haar te maken, omdat we alles over haar en haar hectische modellenleven wilden weten. We probeerden het in New York, in Milaan en op Schiphol. Het leek onmogelijk, totdat afgelopen maandagmiddag in Parijs de telefoon ging. "Hoi met Doutzen. Zin om een hapje te eten?" We hebben afgesproken in het biologisch vegetarische restaurant Le Potager du Marais in Parijs. Ze zit er al, en is ze druk in de weer met haar mobieltje. Doutzen, het dikke haar in een paardenstaart, heeft prachtige grote ogen die een beetje zijn aangezet met mascara. Haar zongebruinde huid is smetteloos en haar beroemde volle lippen herken je uit duizenden. " Sorry, was mijn Franse agent", zegt ze even later. "Vandaag heb ik de laatste serie geschoten voor de Franse Elle. Zo gaaf, het modenummer (september) draait helemaal om mij, negentig pagina's. Leuk voor later. Voor als ik een oud omaatje ben.Sinds het begin van mijn carri貥 heb ik bijna non-stop gewerkt. Het gaat zo snel, dat ik vaak niet eens meer weet wat ik allemaal heb gedaan. Mijn zusje verzamelt alles. Want vaak zie ik niet eens wat er over me uitkomt." Drie jaar geleden stuurde ze vakantiefoto's op naar het modellenbureau Paparazzi, omdat ze een zakcentje wilde verdienen. "Ik was op vakantie in Spanje, toen ik werd gebeld voor een eerste opdracht. Of ik zin had om naar New York te gaan. Ik heb altijd gevoeld dat ik iets werelds zou doen. Iets waarbij ik veel zou reizen, maar dit..." Haar moeder was aanvankelijk niet blij dat haar oudste dochter voor een baan als model koos. "Ze kende natuurlijk de klassieke horrorverhalen", zegt Doutzen terwijl ze haar linzensoepje weg lepelt. "Maar inmiddels is ze mee geweest en heeft ze kunnen zien dat het allemaal niet zo oppervlakkig is. Hoe hoger je in de mode komt, hoe interessanter. Kijk, L'Or顬 kiest heus geen meisje dat niets te vertellen heeft. Met een mooi koppie alleen red je het niet." "Ik ben een perfectionist, wil de beste zijn. Werk ik hard, dan geeft me dat een goed gevoel, respect voor mezelf. Er is zo veel concurrentie, en ik wil beter zijn dan de anderen. Dat klinkt makkelijker dan het is. Zaterdag kwam ik uit New York, diezelfde dag stond ik met een enorme jetlag vrolijk en fris voor de camera. Het kan niemand schelen dat je moe bent. Het lijkt alsof ik een superglamoureus leven leid. Dat komt omdat mensen alleen dat deel van je werk zien. Ze zien de mooie fotoreportages in de glossies, of zien me op de rode loper, zoals laatst bij de CFDA awards, h鴠modegala van het jaar. Maar na de shows ben ik echt bekaf. Per seizoen loop ik er 35.Dagen ervoor heb je nog 'fittings', dan moet je bij de ontwerpers langs om de kleren te passen. Zit iedereen gezellig te eten, dan moet ik 's avonds nog naar een fitting. Dan baal ik wel, hoor. En dan op de dag van de shows zelf zit je in alle vroegte in de make-up. Hoe ik zo een week volhoud? Ik weet dat er een einde aan komt. Het is slopend, maar erg leuk, de sfeer onder de modellen, je showt de meest geweldige stukken, en als ik dan voordat ik op moet de muziek hoor, giert de adrenaline door mijn lijf." De coutureweek, die afgelopen dagen in Parijs werd gehouden, heeft ze overgeslagen. "Ik kreeg een aanbod om een editorial te doen voor de Amerikaanse Vogue. Die laat je echt niet schieten. Het is me altijd voor de wind gegaan. Ze zeggen dat er na pieken diepe dalen komen. Daarom doe ik ook zo mijn best. Dan weet ik dat alles heb gegeven." FotoshootHaar eerste show was voor Tommy Hilfiger in New York, de eerste fotoshoot voor het ter ziele zijnde blad Strictly. " Ik heb mijn leven zelf een beetje geregisseerd, maar ik had nooit zover kunnen komen zonder de hulp van mijn omgeving en Paparazzi (het modellenbureau waarbij Doutzen is gecontracteerd, red.). Elke keer werk je met een ander team. Dat is best heftig, want wildvreemde mensen zitten aan je lichaam. Het moet ook maar net klikken. Het reizen vind ik geweldig. Had ik nu op school gezeten, dan had ik nooit zo veel van de wereld gezien. En ik word er leuk voor betaald. Veel van mijn geld geef ik aan goede doelen. Aan Unicef, WNF, Greenpeace. Ik zou veel meer willen doen. Wil graag in de kerstvakantie naar Borneo om orang-oetans te verzorgen. En natuurlijk koop ik ook leuke dingen. Ik moet er representatief uitzien." Dat haar collega-modellen oude spijkerbroeken, topjes en afgetrapte jeans dragen, is niet haar idee. "Ik vind mode echt leuk", zegt Doutzen, die tijdens het etentje een top van Stella McCartney draagt, een broek van Habitual, slippers van Oscar de la Renta, en een bruine tas van Marc Jacobs. "Hij maakt echt geweldige dingen. Zijn topjes en jurken zitten altijd goed. En Stella McCartney, super. Maar ook Lanvin en Versace vind ik mooi. Vroeger was ik al gek op mooie kleren, maar toen had ik nooit geld. Nu shop ik als het even kan thuis in New York in SoHo, rond Bleeckerstreet." Doutzen groeide op in een Fries dorp. Haar vader is psychiater, haar moeder werkt als lerares op een mbo-opleiding. "Ik heb het getroffen.Ik kom uit een geweldig gezin, ben opgegroeid in de natuur. Mijn zusje is een schat, ze gaat binnenkort in New York piano en zang studeren. In de weekenden logeert ze bij mij, ja zeg, ik laat haar toch niet in een piepklein hotelkamertje bivakkeren?" "Ik ben in 驮 klap volwassen geworden", vervolgt ze. " Normaal ga je studeren, dan het huis uit. Ik ben van de ene dag op de andere naar New York verhuisd. In het begin vond ik dat vreselijk, had ik heimwee. Als ik nu een dag in Friesland ben geweest en weer wegga, dan zeg ik thuis: nou, ik ga. Ik zie jullie wel weer, h讠" "Je leert snel en veel. Goed voor jezelf opkomen, onder andere. Ik ben aardig tegen iedereen, ben geen diva. En omdat je met zo veel verschillende mensen te maken hebt, heb je al snel door wat voor vlees je in de kuip hebt. Zo zijn er veel mannen die je alleen leuk vinden omdat je model bent. Merk ik dat, dan word ik heel afstandelijk. Rijke mannen willen je als accessoire aan hun arm en, heel gek, ze denken dat vrouwen dat willen. Nou, ik niet. Ik heb mijn eigen geld." Haar looks houdt ze scherp op peil. "Je moet goed voor jezelf zorgen, anders kan je het over vijf jaar wel vergeten. Ik snoep niet en drink minimaal drie liter water per dag. Ik probeer altijd gezond te eten, ben opgegroeid met biologische producten. Zelfs als we wat minder geld hadden, aten we goed. Je moet eten. Mensen die niet eten, houden niet van zichzelf. Af en toe ga ik naar een spa, en verder verwen ik mezelf met goede producten. Vroeger deed ik aan korfbal, en ik was een goede en fanatieke schaatsster. Sinds kort heb ik contact met Sven Kramer. We zagen elkaar veel op de schaatsbaan Thialf. Nu msn'en en mailen we." Een deel van haar succes dankt ze aan haar mooie uiterlijk. "Ik vertegenwoordig een jonge, gezonde vrouw, ben niet zo dun als de rest van de modellen. Dat heeft voordelen, maar ook nadelen, want je valt er altijd een beetje buiten. Maar hallo, ik heb ook een priv魬even. Ik val op donkere mannen en die houden van rondingen en eh, ik ben hartstikke trots op mijn kont, hahaha." Is het dan toch waar en heeft ze een relatie met de donkere hiphopster Pharrell Williams? "Nee, nee, ik heb helemaal niets met hem. Waar komt die roddel toch vandaan?" BeroemdDat ze beroemd is (haar gezicht is nu groot te zien op de schutting voor de toekomstige winkel van Valentino in de Amsterdamse PC Hooftstraat) wimpelt ze weg. "Alleen in de modewereld kennen ze me, daarbuiten zie ik wel eens mensen kijken, van goh waar ken ik haar toch van? Ze zien me natuurlijk overal, maar beroemd, ach nee. Laatst kreeg ik een geboortekaartje van iemand die haar dochter naar mij heeft vernoemd. Dat vond ik zo gek." Dromen heeft ze nog genoeg. "In de toekomst zou ik een boerderij willen met een kruidentuintje, dieren en kinderen. Ik ben opgegroeid met natuur, steden zijn leuk, maar het platteland is vertrouwd. Waar die boerderij staat, dat weet ik niet. Misschien in Friesland, of Frankrijk, of Azi뮠Maar zover is het nog lang niet hoor. Ik ben net bezig en wil nog shows lopen van Marc Jacobs en Gucci. O, en het gezicht zijn van de Prada- en Versace-campagnes, omdat die merken zo lekker vrouwelijk zijn.""Omdat mijn carri貥 zo snel is gegaan, ben ik wel eens bang dat ik iets mis. Dat ik er niet optimaal van kan genieten. Twee jaar geleden was ik op vakantie en toen moest ik echt een knop omzetten: Doutzen, dit is vakantie en je mag nu niet aan werk denken. Dat doe ik weer als ik in augustus vakantie heb. Dan mag niemand me bellen voor een klus, ook al krijg ik er heel veel geld voor."
November 10, 200717 yr I had to post it after what Daniyizela posted:http://userpic.livejournal.com/65467661/855232LOL
November 10, 200717 yr read down from here http://www.thefashionspot.com/forums/f63/m...r-61625-15.html
November 10, 200717 yr so its almost 100% sure ...doutzen isnt going to be in the vs show ...im pissed because months before the show ..doutzen was on a list off the models who are going to be in the show...and that CBS wants her in that show bla bla bla...and now 1 week before the show..she isnt going to be there
November 10, 200717 yr on the fashion spot...they say :Girls Like Doutzen and Caroline have prior commitments unfortunately.
November 10, 200717 yr on the fashion spot...they say :Girls Like Doutzen and Caroline have prior commitments unfortunately.
November 10, 200717 yr I know me too ... but im still hoping it isnt true. -------------------------------------------------------------------------- 2007 October24 Cinema Society Devil Knows After Party
November 10, 200717 yr 09-18-2007 GQ 50th Anniversary party the links with comments http://www.bastardly.com/archives/2007/09/...y-party-in-nyc/