Jump to content
starfish

anime fans raise ur hands in da air

Recommended Posts

oh,too bad I'm gonna post pics of the sexist anime character,but I can't cause I'm using the computer from school! :cry2: waaahhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites
freak! :| :rofl:

fuck u i panda u freak of nature.........im only speakin my mind ........if ya dont mind....mmmmmmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :cry: u made me cry u hurt my feelins lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

freak! :| :rofl:

fuck u i panda u freak of nature.........im only speakin my mind ........if ya dont mind....mmmmmmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :cry: u made me cry u hurt my feelins lol

Poopy!!

You and your thread can go to hell... I summon Undine *Undine blasts Michelle with her water gun*

:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Picking up speed, running out of time,

Going head to head, it's a way of life.

You gotta fall down, meet ground, to get back up again.

Let's Beyblade.

I had to sing it :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG look at me!! I'm raising my hands up in 'da air' *gets hyper,about anime thread* :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
OMG look at me!! I'm raising my hands up in 'da air' *gets hyper,about anime thread* :|

Dats good kwa im glad to see u r so enthusiastic :chicken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

What?!?! you used my 'chicken smiley'

amazing *goes into a state of shock*

Not much anime talk huh?

Lets burn this thread!! hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
What?!?! you used my 'chicken smiley'

amazing *goes into a state of shock*

Not much anime talk huh?

Lets burn this thread!! hehe

good idea.......no-one wants to talk to us.....lol :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HELL NO!!! :shock:

Starfish(Michelle) is Irish and am Thai......hmm I wonder how that works,plus we look nothing alike

We're just friends from school...If she was my sister that would make me really lame seriously! :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
HELL NO!!! :shock:

Starfish(Michelle) is Irish and am Thai......hmm I wonder how that works,plus we look nothing alike

We're just friends from school...If she was my sister that would make me really lame seriously! :rofl:

ummm so you are logged in from the same place then?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No,just from school. She joined this morning at school...so I decided to join her and post.

Don't tell me you think I'm pretending to be her,cause that is just scary. :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
Do Not Sell My Personal Information