Bellazon

Editorials

Chocolate, thank you for posting! :Dinah:

Ve.ro.nika, can you translate? :blush:

Instinkt č.06 - 07.02.2008

PETRA NĚMCOVÁ - Její osamělé noci

Dva roky po maléru s vlnou tsunami je krásnější a úspěšnější.

A ještě víc než tehdy ji zajímá charita. Krásu bere jako dobrý prostředek k cestě, jak pomoct bezmocným.

Co vidíte, když doma ráno v posteli otevřete oči?

Ve které posteli?

Doma.

No právě, kde doma? Doma bývá nejčastěji tam, kde jsem si právě složila zavazadla.

Ale dejme tomu, že nejčastěji je moje doma v New Yorku. Dobře, tak já zavírám oči a zkusím si to představit…

A?

Vidím fotky mých milých. Rodinu, moje kamarády. Všechny je mám vystavené rovnou před postelí.

Taková galerie mých nejbližších. Takže to je krásné ráno, vstát rovnou mezi ně.

A co stojí vedle?

Tam se radši nekoukám – stojí tam věšák s oblečením, měla bych si ho uklidit, ale není kam.

Mám malý byt, malý pokoj a všechno mi přerůstá přes hlavu.

Pořád bydlíte se sestrou?

Olinka je tam se mou pořád. Žijeme spolu už pár let, ale teď má přítele, skvělého člověka,

a je šťastná a spokojená. Ale ještě jsem vám neřekla, že vedle fotek mých blízkých teď přibývají rámečky.

To mám teď takovou novou vášeň: v každé zemi, kam přijedu, koupím rámeček a dám si do něj fotografii,

kterou jsem v té zemi pořídila. Už se z toho rodí docela hezká sbírka.

To je novinka – vy fotíte?

Začala jsem a docela se tomu věnuji. Koupila jsem si foťák Leiku, která dělá nádherné fotky.

Jezdím hodně často kvůli charitě, a když na místě nafotím pár pěkných snímků,

nechám z toho udělat pro každého speciální album a pošlu ho jako dárek.

A to mě baví, i proto, že to lidem přináší radost, a tím i mně.

The Translation:

(Im sorry for my English)

Petra Nemcova - Her lonely nights

She is more beautiful and more successful than before tsunami.

And she is interesting in charity more than before tsunami. She is taking her beauty like a good thing how to help powerless.

What do you see at home when you open your eyes??

In which bad?

At home.

But, where is at home? For me is at home where I have luggage. Frequently is my home in NY.

Well, Im closing my eyes and trying to see what I see in the morning.

And?

I seeing photos of my family and friends. I have all photos near my bed. Is it a gallery of my family and friends. Is it beautiful morning, to wake up with them.

And what next stands there?

I dont look there - there is the coat hook with the clothes, I should clear it away but I dont know where. I have a small flat, small room.

Are you still live with you sister?

Olinka (Olga) is with me there always. We live together a few years but she has a bf now, he is a great person and she is happy with him.

But I didnt say you that near photos of my family accumulating smal frames. I have new hobby: in each contry where I am I buy a small frame and I put in it a photo which I take in that county. Now I have a lovely collection.

Thats novelty - are you take photos?

Yes, I take photos. I bought a camera, Leika, it creates beautiful photos. Im often on the ways because of charity and if I take good photos I do a special album for my family or friends and I post it like a gift for them. I like it, they are glad and me too.