1 hour ago1 hr 12 minutes ago, RocketQueen said:Lucia DebrilliYes it's her, even if it's almost a painting, I should have noticed!
1 hour ago1 hr "det allra senaste" - Damernas VÄRLD Sweden February 1996I can ID Anna K., Linda Evangelista, Jodie Kidd, Esther Canadas, Brandi Quijones, Trish Goff, Shalom Harlow, Niki Taylor, Kirsty Hume.
1 hour ago1 hr 28 minutes ago, missparker7 said:"det allra senaste" - Damernas VÄRLD Sweden January 1996I can ID Meghan Douglas, Naomi Campbell, Helena Christensen, Yasmeen Ghauri, Shalom Harlow, Claudia Schiffer, Stella Tennant, Nadja Auermann, Trish Goff, Debbie Deitering, Kate Moss.Helena Barquillahttps://www.bellazon.com/main/topic/8875-helena-barquilla/
1 hour ago1 hr 42 minutes ago, missparker7 said:"Röda under" - Damernas VÄRLD Sweden January 1996 by Guido Hildebrand
1 hour ago1 hr 14 minutes ago, missparker7 said:"det allra senaste" - Damernas VÄRLD Sweden February 1996I can ID Anna K., Linda Evangelista, Jodie Kidd, Esther Canadas, Brandi Quijones, Trish Goff, Shalom Harlow, Niki Taylor, Kirsty Hume.Catherine McCord < the same for Helena Barquillahttps://www.bellazon.com/main/topic/29978-catherine-mccord/
1 hour ago1 hr 44 minutes ago, missparker7 said:"Kalasfin pa 30 minuter" - Damernas VÄRLD Sweden January 1996Need the ID of the model in the full page only (2nd page).Linda Jansson
1 hour ago1 hr 46 minutes ago, missparker7 said:"Festkjolen x 4" - Damernas VÄRLD Sweden January 1996 by Jörgen Brennicke
1 hour ago1 hr 59 minutes ago, missparker7 said:"kultur trender Tidning TILL SALU" - Damernas VÄRLD Sweden January 1996
1 hour ago1 hr 55 minutes ago, missparker7 said:CARTOON advertisement - Damernas VÄRLD Sweden February 1996Kris Buchholz
54 minutes ago54 min 59 minutes ago, missparker7 said:In Wear advertisement - Damernas VÄRLD Sweden February 1996
53 minutes ago53 min 7 hours ago, RocketQueen said:For some reason I think they're two different models. I really can't tell. O.K. Thanks. So the search continues.
51 minutes ago51 min 52 minutes ago, missparker7 said:"det allra senaste" - Damernas VÄRLD Sweden February 1996I can ID Anna K., Linda Evangelista, Jodie Kidd, Esther Canadas, Brandi Quijones, Trish Goff, Shalom Harlow, Niki Taylor, Kirsty Hume.Georgina Grenville under Catherine McCord.
47 minutes ago47 min 53 minutes ago, missparker7 said:"det allra senaste" - Damernas VÄRLD Sweden February 1996I can ID Anna K., Linda Evangelista, Jodie Kidd, Esther Canadas, Brandi Quijones, Trish Goff, Shalom Harlow, Niki Taylor, Kirsty Hume.Marie Sophie Wilson-Carr in red on the top left.Valerie Jean Garduno in light blue in the middle.The one in red on the bottom looks a lot like Mille Holm-Christensen.Farrah Summerford in the middle with the colorful pants.
46 minutes ago46 min 39 minutes ago, RocketQueen said:Linda JanssonO.K. Thanks. Unfortunately no topic to post it.And do you know who she is? I thought she´s Niki Taylor, but think I´m wrong.
45 minutes ago45 min 57 minutes ago, missparker7 said:"det allra senaste" - Damernas VÄRLD Sweden February 1996I can ID Anna K., Linda Evangelista, Jodie Kidd, Esther Canadas, Brandi Quijones, Trish Goff, Shalom Harlow, Niki Taylor, Kirsty Hume.Maayan Keret next to Niki Taylor.Georgianna Robertson in the center for Les Copains.Dana Douglas with the sunglasses.
44 minutes ago44 min 2 minutes ago, missparker7 said:O.K. Thanks. Unfortunately no topic to post it.And do you know who she is? I thought she´s Niki Taylor, but think I´m wrong.Tatiana Sorokko