January 15, 200718 yr REPORT: Real Madrid: Casillas; Torres, Cannavaro, Helguera, Raul Bravo; Diarra, Gago, Reyes (De la Red, min.70), Raul (Robinho, m.15); Higuaín and Van Nistelrooy. Zaragoza: Cesar; Piqué, G. Milito, Juanfran; Sergio , Zapater, Celades (Movilla, min.55), Aimar, D’Alessandro (Óscar, min. ); Ewerthon (Sergio García, min.55) and Diego Milito. Referee: Miguel Ángel Ayza Gámez. Booked Gago (min.25), Piqué (min.30), Milito (min.33), Diarra (min.47), Sergio (min.50), De la Red (min. 73), Aimar (min. 80), Zapater (min.90). Goals: 1-0: Van Nistelrooy, after a service by Higuaín.
January 17, 200718 yr i like him, i mean i think he's attractive, i don't like anybody as a football player who playes in Real
January 20, 200718 yr MALLORCA-REAL MADRID • Goalkeepers: Casillas, Diego López and Casilla.• Defenders: Míchel Salgado, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo, Helguera, Pavón, Mejía, Torres.• Midfielders: Diarra, Gago, Reyes, De la Red and Nieto.• Forwards: Robinho, Van Nistelrooy and Higuaín.
January 22, 200718 yr 0 – MALLORCA: Moyá; Héctor, Ramis, Nunes, Navarro; Jonás, Basinas, Jordi López, Varela (Jankovic 80’), "Caño" Ibagaza (Arango 71’); Maxi López.1 – REAL MADRID: Casillas; Ramos (Raúl Bravo 56’), Helguera, Cannavaro, Torres; Reyes, Diarra, Gago, Robinho; Higuaín (De la Red 86’) and Van Nistelrooy.GOALS:0-1, min. 77: Reyes free kick.REFEREE: Fernández Borbalán (Andalusian Referee Association). Ibagaza (24’), Ramos (43’) and Diarra (66’) booked.NOTES: Matchday 19 of the Primera Liga played at the Ono Estadi. Real Madrid wore black armbands in honour of the death of Vicente Boluda Crespo, father of Club Vice-President Vicente Boluda Fos.
January 26, 200718 yr Villarreal vs. Real Madrid• Keepers: Casillas, Diego López, Casilla• Defenders: Salgado, Sergio Ramos, Cannavaro, Raúl Bravo, Helguera, Pavón, Mejía, Miguel Torres• Midfielders: Diarra, Gago, Robinho, Reyes, De la Red, Nieto• Strikers: Van Nistelrooy, Higuaín