Jump to content
Bellazon

Eva Longoria
Thumbnail


sha

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Did Tony Parker Cheat on Eva Longoria with Teammate's Wife?

Eva Longoria found hundreds of text messages to husband Tony Parker from the wife of one of his teammates, the actress tells pal Mario Lopez of Extra.

The woman's identity wasn't revealed nor was the name of the San Antonio Spurs player. A source tells PEOPLE the woman was actually the wife of a former, not current, teammate.

Longoria, 35, filed for divorce on Wednesday amid reports that Parker, 28, cheated on her. The divorce petition cites "irreconcilable differences" and Longoria is seeking spousal support.

Longoria says that Parker cheated on her earlier in their marriage and that he kept in touch with the woman on Facebook, according to Lopez.

"She is devastated, she wants us all to know that," Lopez says. "But she's strong."

Link to comment
Share on other sites

Hollywood m'a tuer

hollywoodmatuer38685772.jpg

Eva Longoria et Tony Parker

La cause : une autre

La nouvelle est confirmée aujourd'hui par un changement de statut de "relationship" sur Facebook et une déclaration sur Twitter : Eva quitte Tony. Alors que le couple se montrait plus amoureux que jamais, il y avait de l'eau dans le gaz, ou plutôt gonzesse sous canapé : tout porte à croire qu'Eva a trouvé un SMS malencontreux, et donc en femme trahie mais fière, elle a demandé le divorce. Alors que quand même, Eva Longoria aka la belle Gabrielle Solis, même si elle s'habille trop mal, elle est quand même beaucoup plus bonne que la plus bonne de nos copines. Que demande le peuple ? Ou plutôt : que demandent les sportifs ? Après Tiger Woods qui trompe sa belle blonde à tout-va, voici que Tony, qu'on pensait net, qu'on croyait droit, dont la nationalité française et le mariage fastueux nous couvrait d'orgueil, fait le même truc minable. Pas glamour. Pas cinématographique. Du vaudeville et encore, puisqu'on se marre pas tellement finalement. Sur Youtube, je suis retombée sur ça et j'ai versé ma larme. J'y croyais à fond. Aucun doute. Désormais, pire qu'une parisienne blasée, je suis victime du syndrome de "sensiblerie hollywoodienne": ça arrive alors même aux meilleures. Aujourd'hui est un jour triste. Voilà. C'est le deuil du couple et du cœur.

Ou alors... Il fallait être "réaliste", comme le dit mon rédac chef : "Attend, Tony c'est un sportif : il se fait faire une gâterie d'office tous les soirs." Je pensais par Eva; j'avais tort. C'est vrai que c'est lui le sportif. Pas elle.

glamourparis.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...