Jump to content

strafiga

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by strafiga

  1. how much time I have to loose today on computer! I have the fever... sorry my english isn't so well, I'm italian and italians' english is very very shit!

  2. Hi! I also love Depeche Mode and Andy Warhol!!!! I have two Andy's frameworks, he is the best after Picasso!!

  3. hi!,where are you from? and...how tall are you?

  4. personally if Ana Beatriz is happy I'm happy too,I don't care what these articles says,I don't care who she is going about with,for me the only important thing is her happiness and the only person who knows how reaching Ana 's happiness is Ana and nobody else so I don't judge her,also because I don't know her, I just limit myself to love her,I can't do else Ana be happy and do what makes you happy and don't care what people say or think!! probably my love for her makes me blind,probably I should have to have a little of personal wisdom,probably I have shot a pack of bloody nonsense(in italian "un sacco de cazzate"but I'm not sure of translation)
  5. Huge Bitch you say it to someone that you know! you must have more respect!!
  6. look at previous pages there are some pics of her and Ana Marialuisa is a pretty gilrl but for me she can't be compared to Ana beatriz,there isn't woman in the world who can be compared to Ana!
  7. ~LoLz~ Yo! yeah Malu i must agree looks just her mother- Heh yeah there is a very strong resmblence between those 2! Yeah ~~Lolz~~ and the other young lady Patricia looks somehat only VERY WEAKLY around the eyes like my boo Ana everything else though bout the structure of Ana's face and Patricia's face is totally different. Yeah! but i'm buggin out over here- ~Lolz~ :shock: when u say- Ana looks like her dad?! my beautiful boo Ana - looks absolutly NOTHING like her dad! there aint nothing bout her dad's face and my boo Ana's face - that comes close. ~Lolz~ and if u see something-Heh please show me! ~loLz~ cos i don't see it! I'm tellin yall- my boo Ana is one of the most BEAUTIFUL woman i ever laid my eyes on! :brows: there aint nobody that comes close to Ana's looks or beauty-other than Adriana my boo Ana is unique- one of a kind! and in my opinion- one of the most beautiful-female in the world! and that's the truth! ThUg LiFe Keepin it real Holla! at your thug Peace yall when I read what you feel for her,it's all the same to me,but I don't speak english so well to express it.In italian I could write poetry on her!
  8. Are you talking about this?
  9. Are you sure?? how have you known it? I am very sad for her, breaking up is never a simple thing,specially after many years... I hope she doesn't suffer much but probably so is the best, if they have broken up they had their reasons.... Surely she won't find nobody who loves her as much as I love her!!!!
  10. Hi Norah,are you in the photo? if it is so you are very pretty! but too young...

  11. sarei capace di amare ogni poro della sua pelle!
  12. http://www.alexis.it/news/12-05-07-2.html
  13. it's a simple small photo but it's one of my favorites
  14. she is very lucky to can know some people but also some people are very lucky to can know her,I would like so much to know her!!!!
  15. I agree. She does have flaws, but I love her flaws, so it works out for me. I bet she Radiates with beauty in person... sigh. Yo! whaz up- everybody! ~~LoLz~~ Damn! i was just looking at all the NEW pics of my boo-Ana Yo! these new pics of Ana- r bangin HOT! :evil: Thanks-yall! Oh! and let me tell you-- i have been blessed with meeting my boo Ana in person! Oh! hell yeah! =Heh she is the PERFECT WOMAN! i seen her in this club-here in NYC- and if yall thinks she looks hot in her pics-Damn! in person--she's even HOTTER! :brows: ~lOlZ~ i can't even describe her beauty! all i gots to say is OMG! she is breathtaking! She's so unique looking-- i aint never seen a female that looks like her before i can see why my boo- Ana is a famous model! Heh= See-i'm fortunate to live in NYC-and i see a lot of these models in person-at clubs, parties, restaurants--etc. and none of them IMO- look HOT in person Yo! but Ana-Damn! she takes your breath away-in person! that's how U know--u looking at TRUE BEAUTY! Heh= her facial features- are strong-unique--but SO SEXY! :evil: and her body--is bangin hot! Also-another thing-bout Ana--is that she is such a sweet young lady! she aint stuck up- or snotty and shit- she is mad cool! you know-- like really down to earth! and let me tell you peeps-i be seeing girls- that only could dream-that- they looked like my boo Ana--and they be all stuck up and shit! but Ana got all that beauty-and everythang! ~LoLz~ and she's as sweet as sugar! So-yall-after having the pleasure of seeing her in person-and how Damn! beautiful she is-and down to earth--- well-let's just say- ole ThUg over here is a fan-of Ana 4 life! =Heh :brows: :evil: ThUg LiFe Keepin it gansta Lovin tha ladies Peace yall sometimes I think that if I see her I will have a faint,I'am not joking! I can imagin that you have felt when you have seen her! have you spoke with her?
  16. I ADORE these photos! she is so beauty that doesn't seem real! Sometimes I can't belive that she is so beauty
  17. I hope these aren't repost, but it's always well seeing such things!
  18. They were taken in 2002 at an SI Party in LA. good girl!!! correct answer!
×
×
  • Create New...
Do Not Sell My Personal Information