Jump to content
Bellazon

Limalicious

Members
  • Posts

    5,925
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by Limalicious

  1. Awwhh!

    Thanks :] and your one of the sweetest guys here

    :D

    Peace & Love

    Limalicious

    P.S : YAY!

    You remembered my name!

    :dance:

  2. Because I'm from Brasil :) and I'm not from Maryland I've just lived here for a few years.

  3. comment comment comment comment comment comment comment comment comment comment comment comment

    lol

  4. Coool :] My sister is half Pakistan!

    I'm half Algerian and half brazilian..

    :D

    I'm soooooooooo upset too... I mean I know I'm going to meet Adriana one day in my life but i wish it had been yesterday!!

    :(

  5. Cypress! Ur personal Photo is soooo gorgeous! Refrase that its BEYOND gorgeous! hehe :]

  6. Cypress! Ur personal Photo is soooo gorgeous! Refrase that its BEYOND gorgeous! hehe :]

  7. Damn i just realized that you have a limit on writing in these damn comments lol but how is your business going? did you fix up your site for it yet?

  8. Everything is going great..esp school, I'm doing really well this year! Almost there to graduating. Everything else is fine. Thanks for asking!

    I'm so glad you got to see your grandfather, that's so awesome.. I haven't seen my dad in like 13 years :o

  9. Ewww NO! what makes you think such negative information?

  10. Excuse me? stop smoking joint? I don't smoke. wtf.

    and i don't have a myspace anymore i deleted it yesterday.

  11. haha sorry for replying late, but which model? lol

  12. haha. Don't worry about it. I'm 15.

    You?

  13. Happy Birthday!!!

    :flower: :flower:

    I wish you all the happiness in the world!

    =D

  14. Happy New Year and Happy Birthday!!

  15. Happy New Year to you too! :)

  16. Happy New Year to you too!!

    Yeah, I enjoyed my New Year.. and I hope you did the same :]

    ..And of course you will keep seeing be post in the Adri thread over and over the years :D

  17. Helloo! :)

    I'm good and you?

    What pictures? lol

  18. Hey Cypress! Hows everything?

  19. HEY Jorge!

    I know its been too long!

    I'm doing well just enjoying my last days of summer vacation..

    HBY?

  20. Hey V, Long time no talk :] I never seen you around here anymore.. well atleast not the threads I'm at.. How have you been doing?

  21. Hey! How are you? Long time no talk!

  22. Hey! How are you?

  23. Hey! I haven't talked to you in forever! :) how is everything?

  24. Hey! I haven't talked to you in forever! How is everything? =)

×
×
  • Create New...