Posted March 19, 201312 yr Raquel Radiske Nationality: Brazilian Hair color: Brown Eye color: Blue Height: 5'10.5" ; 179cm Measurements: (US) 33.5-23.5-35 ; (EU) 85-60-89 Dress size: (US) 4 ; (EU) 34 Shoe size: (US) 9.5 ; (EU) 41 ; (UK) 7 Agencies Next Model Management - Paris Next Model Management - London Next Model Management - New York WAY Model Management - Sao Paulo Next Model Management - Milan Fashion Shows Ready to wear - Spring/Summer 2013 {Emilia Wickstead} Haute Couture - Spring/Summer 2013 {Stephane Rolland, Zahia} Ready to wear - Autumn/Winter 2013 {2nd Floor, Andrea Marques, Blugirl, Coca-Cola Clothing, Colcci, Espaço Fashion, Filhas de Gaia, Issey Miyake, Osklen, Patachou, Reinaldo Lourenço, Ronaldo Fraga, Sacada, Triton, Vitorino Campos} Ready to wear - Spring/Summer 2014 {2nd Floor, Acquastudio, Alessa, Andrea Marques, AP401, Bianca Marques, Cantao, Colcci, Cori, Coven, Danilo Costa, Espaço Fashion, Fernanda Yamamoto, Filhas de Gaia, Iodice, Juliana Jabour, Maria Filò, Nica Kessler, Oestudio, Osklen, Sacada, Teca, Triton} Notes: - She is the twin sister of model Rute Radiske. fmd