1 hour ago1 hr 41 minutes ago, ser_franklin said:model for Krizia, ready-to-wear, fall/winter 1993my scans same model (i think) for Gianfranco Ferre', ready-to-wear, fall/winter 1993my scan
1 hour ago1 hr 1 hour ago, ser_franklin said:model for Mila Schon, ready-to-wear, fall/winter 1993my scansame model for Erreuno, ready-to-wear, fall/winter 1993my scan
45 minutes ago45 min 10 minutes ago, ser_franklin said:models for Giorgio Armani, ready-to-wear, fall/winter 1994my scans 1-Ulrika Wrese
41 minutes ago41 min 1 hour ago, ser_franklin said:models for Giorgio Armani, ready-to-wear, fall/winter 1993my scans First model is Liskula Cohen Gentile,the last is Lorena Marinoni.
36 minutes ago36 min 2 hours ago, ser_franklin said:model for Mila Schon, ready-to-wear, fall/winter 1993my scanMaureen Gallagher
34 minutes ago34 min 1 hour ago, ser_franklin said:same model for Erreuno, ready-to-wear, fall/winter 1993my scanYes,Maureen
32 minutes ago32 min 2 hours ago, ser_franklin said:model for Krizia, ready-to-wear, fall/winter 1993my scans Anneliese Seubert
29 minutes ago29 min 1 hour ago, ser_franklin said:same model (i think) for Gianfranco Ferre', ready-to-wear, fall/winter 1993my scanYes,adorable Anneliese
6 minutes ago6 min 28 minutes ago, parisienne said:Maureen GallagherWow, silly me, I didn't recognise her here 😵💫