Jump to content
Bellazon

Doutzen Kroes
Thumbnail


azkid

Recommended Posts

there was also an article to this

but i'm too tired to translate it :/

Johnny en Doutzen alleen vrienden?

door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Johnny de Mol wordt omringd door mooie vrouwen.

De 29-jarige erfgenaam van het De Mol-imperium gaat voor een nieuw tv-programma met die dames op reis.

Het beeldschone fotomodel Doutzen Kroes (22) eet zelfgeslachte kip met hem, maar zag hem ook nog daarna.

Er zou een prille liefde in de maak zijn
 „Ik ben op dit moment echt nog vrijgezel”, ontkent Johnny guitig.

„Doutzen is een dierbare vriendin.

Ze is trouwens van binnen nog mooier dan van buiten.”

Johnny schudt zijn haren naar achteren en kijkt me met zijn blauwe ogen doordringend aan.

Hij heeft de complimenten van zijn vader in zijn zak.

John de Mol vond het nieuwe eigen tv-programma Waar is de Mol? van zoon Johnny een typisch voorbeeld van warme tv.

„En je weet, mijn vader is een expert in warme programma’s”, proest Johnny. „De Gouden Kooi, Big Brother
”

Na een bedachtzame stilte: „Nou, ja. Hij is daar wel mee bezig. Omarmende tv past in het tijdsbeeld van nu.”

Johnny is net terug uit New York, waar hij vier maanden studeerde aan de New York Film Academy.

„Ik woonde in een scheef klein huisje in de West Village. Boven een wasserette. Het was heerlijk om lekker anoniem over straat te kunnen.

Daar verlangde ik echt naar. Ik had in Nederland de film Zwartboek opgenomen en de serie Van Speijk, ik was eraan toe om even weg te gaan


En de contacten daar met Nederlanders, dat was ook bijzonder. Dinand Woesthoff van Kane zat toevallig zes blocks verderop.

Hij was zijn nieuwe cd aan het opnemen. Samen vonden we het enige café in New York waar je mag roken.

Thomas Acda was in New York toen ik er was. Katja Schuurman kwam logeren en ik heb op een feestje dus Doutzen ontmoet.”

Met het beeldschone fotomodel klikte het zo, dat er meteen speculaties kwamen over een relatie tussen de twee.

Maar Doutzen, die internationaal furore maakt, is ook al gekoppeld aan schaatsheld Sven Kramer.

Johnny: „Het is een bijzonder meisje. Ach, ik weet wel dat Doutzen voor altijd een vriendin zal blijven.

Gewoon, omdat we samen onvergetelijke dingen hebben beleefd. Ik ben met Doutzen naar de gorilla’s geweest in Oeganda.

Voor het programma inderdaad. Het klikte wel zo goed, dat ze dat wilde doen.

Dat frĂȘle poppetje van de catwalk is bepaald onverschrokken, kan ik je melden.

Ze bleef gewoon zitten toen meer dan manshoge gorilla’s heel dichtbij kwamen.

We hebben daarna op een chimpansee-eiland babyapen geknuffeld en zijn opgetrokken met chimpansees

die er asiel hadden gevonden na allerlei ellende te hebben doorgemaakt. Toen we daar weer weg moesten,

stonden we samen met tranen in onze ogen. Idyllisch was het.

Link to comment
Share on other sites

there was also an article to this

but i'm too tired to translate it :/

Johnny en Doutzen alleen vrienden?

door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Johnny de Mol wordt omringd door mooie vrouwen.

De 29-jarige erfgenaam van het De Mol-imperium gaat voor een nieuw tv-programma met die dames op reis.

Het beeldschone fotomodel Doutzen Kroes (22) eet zelfgeslachte kip met hem, maar zag hem ook nog daarna.

Er zou een prille liefde in de maak zijn
 „Ik ben op dit moment echt nog vrijgezel”, ontkent Johnny guitig.

„Doutzen is een dierbare vriendin.

Ze is trouwens van binnen nog mooier dan van buiten.”

Johnny schudt zijn haren naar achteren en kijkt me met zijn blauwe ogen doordringend aan.

Hij heeft de complimenten van zijn vader in zijn zak.

John de Mol vond het nieuwe eigen tv-programma Waar is de Mol? van zoon Johnny een typisch voorbeeld van warme tv.

„En je weet, mijn vader is een expert in warme programma’s”, proest Johnny. „De Gouden Kooi, Big Brother
”

Na een bedachtzame stilte: „Nou, ja. Hij is daar wel mee bezig. Omarmende tv past in het tijdsbeeld van nu.”

Johnny is net terug uit New York, waar hij vier maanden studeerde aan de New York Film Academy.

„Ik woonde in een scheef klein huisje in de West Village. Boven een wasserette. Het was heerlijk om lekker anoniem over straat te kunnen.

Daar verlangde ik echt naar. Ik had in Nederland de film Zwartboek opgenomen en de serie Van Speijk, ik was eraan toe om even weg te gaan


En de contacten daar met Nederlanders, dat was ook bijzonder. Dinand Woesthoff van Kane zat toevallig zes blocks verderop.

Hij was zijn nieuwe cd aan het opnemen. Samen vonden we het enige café in New York waar je mag roken.

Thomas Acda was in New York toen ik er was. Katja Schuurman kwam logeren en ik heb op een feestje dus Doutzen ontmoet.”

Met het beeldschone fotomodel klikte het zo, dat er meteen speculaties kwamen over een relatie tussen de twee.

Maar Doutzen, die internationaal furore maakt, is ook al gekoppeld aan schaatsheld Sven Kramer.

Johnny: „Het is een bijzonder meisje. Ach, ik weet wel dat Doutzen voor altijd een vriendin zal blijven.

Gewoon, omdat we samen onvergetelijke dingen hebben beleefd. Ik ben met Doutzen naar de gorilla’s geweest in Oeganda.

Voor het programma inderdaad. Het klikte wel zo goed, dat ze dat wilde doen.

Dat frĂȘle poppetje van de catwalk is bepaald onverschrokken, kan ik je melden.

Ze bleef gewoon zitten toen meer dan manshoge gorilla’s heel dichtbij kwamen.

We hebben daarna op een chimpansee-eiland babyapen geknuffeld en zijn opgetrokken met chimpansees

die er asiel hadden gevonden na allerlei ellende te hebben doorgemaakt. Toen we daar weer weg moesten,

stonden we samen met tranen in onze ogen. Idyllisch was het.

Link to comment
Share on other sites

Johnny and Doutzen only friends? by Wilma Nanninga AMSTERDAM - Johnny the mole is surrounded by beautiful women. The person whose birthday it isperson whose birthday it is person whose birthday it is heir of the mole empire goes for a new tv-programma with those ladies on travel. The beeldschone photograph model Doutzen kroes (22) eats itself-slaughtered chicken with him, but saw him also still afterwards. There an early love will make in its... "I am at this moment real still vrijgezel", deny Johnny maliciously. Doutzen are a dear girlfriend. She is as a matter of fact of within still more beautiful than of outside. Johnny shake its haren to the back and look at me with its blue eyes penetrating. He has the compliments of its father in its pocket. John the mole found new its own tv-programma where is the mole? of zoon Johnny a typical example of warm TV. "and your weet, my father are an expert in warm programmes", sneeze Johnny. Gouden the cage, piglet Brother..." After a well-advised silence: Nou, yes. He is with that, however. Embracing TV is appropriate in the character of an era of now. Johnny are exactly from New York, where he celebrates months studied to the New York film Academy. I lived in a crooked small maisonnette in the West Village. Above a wasserette. It was delicious nicely anonymous concerning street is possible(what_the_fuck) . There desired I really to. I in the Netherlands the film had incorporated black book and the serial Van Speijk, I was just as leave... And the contacts there with Dutch, who were also particular. Dinand Woesthoff van Kane zat occasional six blocks verderop. He was its new cd for taking. Together we found the only cafĂ© in New York where you can smoke. Thomas Acda was in New York then I there was. Katja Schuurman came stay and I have therefore met Doutzen on a party. With the beeldschone photograph model it clicked this way, which there immediately speculation came concerning a relation between two. But Doutzen, which make furore internationally, have been also already coupled to shoe hero Sven kramer. Johnny: It is a particular little girl. Ah, I weet, however, that Doutzen for always a girlfriend will remain. Simply, because we have lived together unforgettable things. I have been with Doutzen to the gorilla's in Uganda. For the programme indeed. It clicked, however, this way well, that them that does savage. That frĂȘle poppetje of the catwalk has been stipulated fearlessly, can I you communicate. She continued sit simply then more than manshoge gorilla's came very near. We have cuddled baby monkeys afterwards on a chimpanzee island and have been accelerated with chimpanzees which had found asylum after all kinds of misery to have experienced. When we had there gone, we let us stand water with in our eyes. Idyllic it was.

----------

i know somethings wrong with a lot of the words

but i'm too lazy to make any corrections :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...