Jump to content
Bellazon

Louise Von Celsing
Thumbnail


el jefe

Recommended Posts

Louise Von Celsing

Nationality: Swedish

Hair color: Brown

Eye color: Blue

Date of birth:

Place of birth:

Ethnicity: Swedish

Height: 5'9" ; 175cm

Measurements: (US) 34.5-25.5-36 ; (EU) 87-65-92

Dress size: (US) 6 ; (EU) 36

Shoe size: (US) 8.5 ; (EU) 39 ; (UK) 6

Mother agency: n/a

post-35845-0-1446126590-15884_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

http://www.elle.dk/mode/backstage/elle-coverstar-louise-von-celsing

Svenske LOUISE VON CELSING er kun 23, men har allerede været model i otte år.
ELLE spurgte maj måneds covermodel om alt fra hendes favoritaccessories og til gode steder i hjembyen Rom.
ELLE
BAG OM MODELSTARTEN
En fotograf 'opdagede' mig en dag i Tunnelbanen (metroen, red.) i Stockholm, da jeg var 15 år, og sendte mig op til modelbureauet Mikas. I begyndelsen var jeg ikke specielt begejstret, men nu er jeg rigtig glad for det.

HJEMME
Jeg bor i Italien i dag. På et tidspunkt holdt jeg en pause fra modelarbejdet og tog med en ven til Rom. Vi blev begge forelsket i byen og besluttede at blive der. Jeg bor stadig i Rom og har genoptaget modelkarrieren, så jeg har også base i Milano. Jeg elsker Rom, fordi den er så Dolce Vita-agtig, maden er god, menneskene er smukke, og du kan finde en lille gade, du aldrig har set før, og så opdage en lille butik, der f.eks. kun sælger øreringe.

FAVORITBUTIK I ROM
Det er modebutikken Gente, som ligger i via Babuino og har de store internationale mærker som Miu Miu og Fendi - og også skomærket Carshoe (laves af Prada Group, red.).

DEN STØRSTE OMVÆLTNING VED AT VÆRE MODEL
At være model handler meget om at tage vare på sig selv. Lige fra at pleje dig selv, til din hud og dit hår. Og selvfølgelig også det, at man skal kunne klare sig selv, når man er alene i en ny storby.

YNDLINGSTASKE
Min gamle grønne Balenciaga-taske, der kun er blevet federe, jo mere brugt den er blevet.

ALTID I TASKEN
En ansigtsspray, en lipbalm og nu også en desinfi ceringsgele til hænderne.

YNDLINGSACCESSORY
Armbånd - og meget gerne nogle, der er rigtig store. Jeg kan godt lide armbånd, fordi det er en nem ting lige at tage på som noget ekstra til dit look.

YNDLINGSSKODESIGNER
Helt klart Christian Louboutin!
ELLE
FAVORIT-BEAUTYPRODUKTER
Jeg bruger altid produkter fra La Roche-Posay til min hud, og så er jeg afhængig af Yves Saint Laurents concealer 'Touch Eclat'.

HENDES EGEN STIL
Jeg er meget klassisk i min stil og holder mig til basisfarver som sort, grå og hvid.
Om dagen er jeg meget afslappet i min stil, men om aftenen kan jeg godt lide at tage festligt tøj på, f.eks. en smuk kjole, og selvfølgelig stiletter.

Translate Text: (please feel free to make a better translation)

Swedish LOUISE VON Celsing is only 23 but has already been the model for eight years.
ELLE asked May's cover model on everything from her favorite accessories and for good places in the home city of Rome.
ELLE
BEHIND THE MODEL THE START
A photographer 'discovered' me one day in the subway (metro, ed.) In Stockholm when I was 15, and sent me up to the model agency Micah. At first I was not particularly excited, but now I'm really happy about it.

HOME
I live in Italy today. At one point I kept a break from modeling work and train with a friend to Rome. We were both in love with the city and decided to stay there. I still live in Rome and has resumed model career, so I have also based in Milan. I love Rome because it is so Dolce Vita-like, the food is good, the people are beautiful, and you can find a small street, you've never seen before, and then find a small shop, for example. only selling earrings.

FAVORITE STORE IN ROME
It is the fashion boutique Gente, located in via Babuino and the major international brands like Miu Miu and Fendi - and also shoe brand Carshoe (made by Prada Group, ed.).

THE BIGGEST CATACLYSM OF BEING A MODEL
Being a model is very much about taking care of themselves. From caring for yourself, for your skin and your hair. And of course it is, being able to fend for themselves when one is alone in a new city.

FAVORITE BAG
My-old green Balenciaga bag that has only been fatter, the more it has been used.

ALWAYS IN THE BAG
A facial spray, a lipbalm and now also a desinfi ceringsgele to the hands.

YNDLINGSACCESSORY
Bracelet - preferably some that are really big. I like bracelet because it's an easy thing just to go on as something extra to your look.

YNDLINGSSKODESIGNER
Definitely Christian Louboutin!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...