Jump to content
Guest MissIsabella

Any celeb that everyone says is hot but who you think is unattractive

Recommended Posts

^ Ahh and good call on Lea Michelle, just ah nope with her. And i heard she is actually a bitch, don't want to spread rumors but im thinking after hearing this over and over from so

many other sources me thinks it isn't a rumor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EVERYONE at my college seems OBSESSED with Beyonce...

I get it- she's amazingly talented, she's sweet, she has a good body blah blah blah

but facially I don't get the 'wow' factor from her.

SHE STOLE MY BABY'S NAME!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ I don't even understand what your trying to say. :blink:

Kiki! Help me out. :rofl: :rofl: You always have something to say. Hahaha.

that the wierdos are the ones that think the models that i said are not attractive , whatever im just wasting my time in the DUMBEST thread ever , bye xoxo

This is the most dumbest comment on here. Some people can't take the internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ Ahh and good call on Lea Michelle, just ah nope with her. And i heard she is actually a bitch, don't want to spread rumors but im thinking after hearing this over and over from so

many other sources me thinks it isn't a rumor.

Yeah I hear that too,and she seems really rude an arrogent in interviews :/

Like Vanesssa said, I think shes talented, but shes not that pretty, and her attitude sucks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On the topic of glee, I think Heather Morris is ugly as well. Have any of you every seen the vampire movie "30 days of night" ? Heather morris looks like one of those vampires :laugh: The eyes all messed up and freaky looking!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heater is not super pretty BUT she is a great dancer and this makes her hot automatically. (dancers are hot, period)

and she is also a great actress. The way she plays her role is just incredible. She is my fav character on Glee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Christine Teigan

Jessica Gomes

Kim Cloutier AMAZING !!!

Melissa Haro

Josie Maran

Damaris Lewis

Dominique Piek

meh.

Kim Cloutier is amazing....must i slap you for knocking down her beauty :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i know it is suppsoed to be celebs, but i have to add this:

The fictional characters of Twilight. I eman can there be a bigger pack of whiney, depressing, unlikeable losers around?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry but

THIS

does not appeal to me

post-21861-0-1446154453-53269_thumb.jpg

Fair enough :trout:

I guess its all about 'beauty is in the eye of the beholder' here :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny Depp :x

The Twilight boy

Harry Poter guy

the Jonas Brothers

Renee Zelweger

Kirsten Bell- Ok, I understand why people might view her as attractive, but to me her face is just annoying.

Katherine Heigl- Never understood the hype about her beauty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Agree with ALL.

Emma Stone- she's quite pretty but why is she suddenly sooo hyped? I like her as an actress but I don't get it? her voice kinda bugs me too- she legit sounds like a dude who's been smoking too much weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ if you think Emma is pretty, then you do not think she's unattractive ;) just overexposed, and I'm pretty sure we had a thread for overrated celebrities too.

As for me, I don't think I have anyone 'new' to add :laugh: still not finding Johnny Depp attractive.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i know it is suppsoed to be celebs, but i have to add this:

The fictional characters of Twilight. I eman can there be a bigger pack of whiney, depressing, unlikeable losers around?

+100000000000000000000000000000000000000000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
Do Not Sell My Personal Information