2 hours ago2 hr • Celine Bethmann• Alexa Breit• Zehra Sebnem Gursu• Mari Lederman• Mara Lafontan• Cindy Marina
53 minutes ago53 min • Alexa Breit• Celine Bethmann• Zehra Sebnem Gursu• Mari Lederman• Cindy Marina• Mara Lafontan
50 minutes ago50 min Author Voting is over, new round shortly.Results• Alexa Breit - 17 points• Celine Bethmann - 16 points• Zehra Sebnem Gursu - 17 points• Mari Lederman - 16 points• Cindy Marina - 17 points• Mara Lafontan - 16 points
37 minutes ago37 min Author OVERALL -Which model do you like overall the most?1/4• Christen Harpervs.• Karina Vasylyuk******************************************************************************2/4• Ergi Bardhollarivs.• Mahlagha Jaberi******************************************************************************3/4• Celine Farachvs.• Miranda Kerrvs.• Fiona Briseno******************************************************************************4/4• Elly Steffenvs.• Alysha BandyArrange the models by overall preference, from favorite to least favorite.• Christen Harper• Karina Vasylyuk• Ergi Bardhollari• Mahlagha Jaberi• Celine Farach• Miranda Kerr• Fiona Briseno• Elly Steffen• Alysha Bandy
36 minutes ago36 min Author • Karina Vasylyuk [M]• Christen Harper [L]• Ergi Bardhollari [M]• Mahlagha Jaberi ☹️• Celine Farach [M]• Miranda Kerr• Fiona Briseno [L]• Elly Steffen [M]• Alysha Bandy [L]
21 minutes ago21 min • Karina Vasylyuk• Christen Harper• Ergi Bardhollari• Mahlagha Jaberi• Miranda Kerr• Celine Farach• Fiona Briseno• Alysha Bandy• Elly Steffen